HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst

Ametisthorst 9 2592 HD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag op 26 april 2018 Interview

Er is een digitaal patiëntendossier, Carentzorg. Dat werkt goed en je kunt via het systeem ook berichten sturen. Die gaan alleen naar de evv-er. Als die er niet is, dan krijg je niet direct antwoord. De medewerkers zijn hier goed bereikbaar en aanspreekbaar. Zeker de directrice. De kwaliteit van de zorg vind ik goed. Mijn moeder heeft heel veel tijd en veel zorg nodig en ik denk dat ze net op de grens zit van wat het huis aan kan. Er zouden naar mijn mening meer verzorgenden mogen zijn. De medewerkers zijn betrokken en begaan met mijn moeder. Het beleid in dit huis is dat de verpleging rouleert over de vier verdiepingen. Dat is een aantal maanden zo geweest en ik weet nu niet zeker of het nog zo is. Ik vind het jammer als de vertrouwde personen op een andere verdieping zijn. Dat vind ik voor het personeel wel goed, maar voor mijn moeder zijn de verzorgenden dan minder vertrouwd. Het gebouw vind ik slecht en oud. De kamers zijn klein en erg gehorig. Mijn moeder kan niet meer in haar eigen badkamer komen. De omgeving vind ik schitterend. Het gebouw staat bij een park en er is een mooie tuin. Het winkelcentrum is ook dichtbij. Het huis heeft wel sfeer. De eetkamer is kleinschalig, maar ik vind het wel gezellig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag

Dank u wel voor uw waardering, fijn dat u dit met ons en anderen wilt delen. De eerstverantwoordelijke verzorgende blijven zoveel mogelijk op de eigen afdeling, de overige zorgmedewerkers rouleren nog steeds over alle afdelingen. We zijn het met u eens over de staat van ons gebouw en binnen de organisatie zijn er ook verbouwplannen, alleen is Ametisthorst nog niet aan de beurt. Wij geven uw waardering door aan de medewerkers!

Lisa Brand
Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.