Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag op 21 februari 2021

• N.v.t.

Geachte heer, mevrouw, Via deze weg wil ik het Woonzorgcentrum Ametisthorst hartelijk bedanken voor de fijne zorg die geleverd wordt aan mijn nicht 1e etage van bovenstaand zorgcentrum. Gisteren is mijn nicht 81 jaar geworden, mijn man en ik hebben haar toegezongen per telefoon voor het behalen van deze respectabele leeftijd. Ze vertelde aan ons dat ze een heerlijk ontbijt had gekregen op haar kamer met verse jus orange, en dat ze daardoor heel blij met de dag is begonnen. Het doet ons goed dat mijn nicht de juiste aandacht en zorg bij u ontvangt. Mijn man is een cadeautje gaan brengen en mocht zowaar naar haar kamer om het persoonlijk af te geven. Gelukkig krijgt ze de zorg en aandacht die ze verdiend, 2 broers achter elkaar overleden en haar vriend kortgeleden. Zelf is zij ook tevreden over de maaltijden, frisse kamer, en de zorgzame aandacht. Ze wandeld ook graag samen met een mede bewoonster naar het winkelcentrum om de hoek.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag

Geachte reviewer,

Dank voor deze mooie recensie. Prettig om te horen dat uw nicht en u onze zorgverlening zo waardeert.

Ik zal de complimenten over brengen aan het hele team.

met vriendelijke groeten,
Irene Jongejan
Locatiemanager Ametisthorst

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.