HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst

Ametisthorst 9 2592 HD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag op 9 juni 2021

Ik heb positieve ervaring met deze locatie. Deze kleinschalige instelling werkt met personeel dat attent is.Ik heb regelmatig gezien dat er sprake is van grote betrokkenheid bij de cliënten; los daarvan: een professioneel team. Mijn familielid ,dat vrij plotseling in de allerlaatste fase van haar leven terecht kwam, voelde zich daardoor gesteund en was dan ook zeer op hen gesteld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw mooie bericht. Wij wensen u veel sterkte met het verlies. Namens het hele team, wij hebben uw familielid graag bij ons gehad.
Met vriendelijke groet,
Irene Jongejan
Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.