Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag op 11 januari 2017

8.7
  • Dementie

Mijn moeder is nu al bijna 4 jaar in de Ametisthorst. Eerst met haar man en nu alleen. Het personeel is zeer betrokken, vriendelijk en zorgzaam. Zij gaan op respectvolle manier met de bewoners om en doen er alles aan om het hen naar de zin te maken en hen een optimale verzorging/behandeling te bieden. De accommodatie is wel wat gedateerd, echter het is er huiselijk en gezellig ingericht. Door haar dementie is mijn moeder gevoelig voor sfeer en manier van benaderen. Wanneer ik bij mijn moeder ben, is zij vaak vrolijk en goed gehumeurd.Er zijn veel vrijwilligers die een extra helpende hand bieden en ook aan hen merk je dat het een fijn huis is. De locatie manager is goed bereikbaar en heeft een luisterend oor. Er is een open communicatie waarin we samen naar elkaar luisteren en samen in overleg naar oplossingen zoeken die voor mijn moeder het beste zijn.Het enige verbeterpunt is een betere, snellere en grotere lift.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.