HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst

Ametisthorst 9 2592 HD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg

Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag op 20 maart 2019

Moeder woont sinds 2 maart in Ametisthorst heeft het vanaf de eerste dag naar haar zin wordt betrokken bij activiteiten wat ze erg fijn vind vooral om onder mensen te zijn,De medewerkers zijn lief en betrokken.moeder is echt op haar plekje in dit warme huis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst - Den Haag

Heel erg bedankt voor deze prachtige waardering! Goed te horen dat u zo tevreden bent over onze zorgverlening. We koppelen deze waardering terug naar onze medewerkers.
Vriendelijke groeten,
Lisa Brand, Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Woonzorgcentrum Ametisthorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.