Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees - Den Haag op 7 mei 2018 interview

7.7

Afspraken maken verloopt niet altijd goed. Het verschonen van het bed wordt soms vergeten. Ook zegt de verpleging regelmatig, als ik iets wil bespreken, we komen zo terug en dan zie ik ze niet meer. Wel zijn ze erg vriendelijk en helpen ze me netjes. Er werken hier hele lieve vrijwilligers die van alles voor ons doen, geweldig! Het eten is over het algemeen goed, heel soms is het wat aan de koude kant maar de smaak is goed. De bediening is vriendelijk maar ze beginnen altijd aan de zelfde kant met serveren waardoor ik ruim een half uur moet wachten. Ik ben erg verguld met mijn appartement. Ik zit hier prachtig en ik heb er geen spijt van dat ik hier ben gaan wonen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Er werkt in het Zorghuis Dr. W. Drees al lang een vaste groep vrijwilligers. Wij zijn ontzettend blij met hun trouwe inzet en met veel plezier zal ik uw compliment met hen delen.
Uw tip over het serveren van de maaltijden neem ik mee in het verbeterplan eten en drinken dat volgende maand start.
Hartelijke groet, Bets vanHal, locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.