Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees - Den Haag op 7 mei 2018 interview

8.3

De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen en het personeel komt altijd op tijd. Ze zijn goed bereikbaar als ik ze nodig heb. De accommodatie is fijn. Mijn kamer is prima; ik heb een mooi uitzicht en een balkon, dan kan ik lekker buiten zitten. Er wordt hier prima schoongemaakt. Het ziet er fris uit en er zijn voldoende voorzieningen. Het eten is beter geworden de laatste tijd. Er wordt altijd naar mij geluisterd en als ik ergens mee zit, dan wordt het opgelost. De verpleging is fijn; ze zijn voor mij heel deskundig. De omgang met het personeel is perfect. Ik krijg voldoende aandacht en ik word altijd gegroet. Wel is er regelmatig wisselend personeel. De kwaliteit van leven past bij mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.