Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees - Den Haag op 7 mei 2018 interview

6.8

De verpleging is fijn en ik word goed geholpen. De accommodatie is prima en mijn kamer is mooi. De schoonmaak kan wel wat beter. De voorzieningen hier in huis zijn prima. Het eten kan wel wat beter; er is geen aandacht voor, vind ik en het is vaak koud. De kwaliteit van leven past wel bij mij. Er wordt niet naar mij geluisterd. Ik heb wat voorstellen gedaan en daar wordt niets mee gedaan. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. De medewerkers zijn redelijk op tijd en de bereikbaarheid is prima. De omgang met het personeel is fijn en ik krijg van hen wel aandacht. Er is veel wisselend personeel en daar word ik onrustig van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.