Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees - Den Haag op 7 mei 2018 interview

7.5

De verpleging is voldoende; ze zijn deskundig en ik word goed geholpen. De omgang met de medewerkers is fijn. Ik krijg genoeg aandacht en ze zijn vriendelijk en behulpzaam. De afspraken worden niet altijd nagekomen. Het personeel is niet goed op tijd en ze zijn ook niet gemakkelijk bereikbaar. De kwaliteit van leven past bij mij. De accommodatie is perfect; het is heel gezellig beneden. Mijn kamer is prima. Er wordt goed schoongemaakt. Er wordt niet altijd naar mij geluisterd en de communicatie kan wel wat beter. Ik vind dat er wat te weinig personeel is. Wat de activiteiten betreft: dat kan ook wel wat beter. Ik vind dat er niet veel te doen is voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.