Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees - Den Haag op 7 mei 2018 interview

7.3

Er wordt altijd naar mij geluisterd en er is altijd wel tijd voor een praatje. Als ik een verzoek heb, dan luistert het personeel goed naar mij. De accommodatie is prima. Mijn kamer is groot genoeg. Er wordt goed schoongemaakt. Het eten wordt met zorg klaargemaakt en het is lekker. De kwaliteit van leven past bij mij. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen, maar de medewerkers zijn niet altijd op tijd. Wel zijn ze goed bereikbaar. De verpleging is voldoende en men is deskundig. De omgang met het personeel is fijn; ze zijn altijd vriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.