Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees - Den Haag op 7 mei 2018 interview

7.0

Het personeel is vriendelijk en ze hebben voldoende aandacht voor mij. De accommodatie vind ik wat ouderwets. Mijn kamer is prima en lekker groot. Het eten is redelijk; soms is het de ene keer beter dan de andere keer. De verpleging kan wel wat beter. Soms is er geen deskundigheid, b.v. met de medicijnen. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. De medewerkers zijn goed bereikbaar. Laatst werd ik 's nachts niet goed en toen kwamen ze direct. Er wordt altijd naar mij geluisterd en ik krijg voldoende aandacht. De kwaliteit van leven past bij mij. Er is wel veel wisseling van personeel en dat maakt het wel wat onrustig. Wel zijn er veel vrijwilligers hier in huis. Er wordt redelijk schoongemaakt, voor zover ze er tijd voor hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.