Waardering van HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees - Den Haag op 7 mei 2018 interview

5.0

Ik vind de accommodatie wat saai. Mijn kamer is mooi, maar er is weinig ruimte. Ik zit zelf in een rolstoel met een gesteld been en dan wordt de ruimte erg krap. De schoonmaak kan wel wat beter. Het eten is goed. Je kunt apart rauwkost bestellen. Er wordt niet naar mij geluisterd en er is weinig begrip voor mijn afhankelijkheid. De afspraken uit het zorgplan worden niet goed nagekomen. Soms moet ik twee uur wachten. De kwaliteit van leven past niet bij mij. Ik ben hier in huis erg afhankelijk. De omgang met de medewerkers kan beter. Het tekort aan personeel hoeft niet mijn zorg te zijn. De verpleging kan ook wel wat beter.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees - Den Haag

Geachte heer, mevrouw,
Het spijt me te lezen dat u ontevreden bent over de zorg- en dienstverlening in het Zorghuis Dr. W. Drees. Graag bespreek ik uw ervaringen in een persoonlijk gesprek met als doel dat wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
-ets van Hal, locatiemanager, b.van.hal@hwwzorg, 070-3469555

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HWW zorg - Haagse Wijk- en Woonzorg, Zorghuis Dr. W. Drees? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.