Waardering van Icare, Gecombineerde kleinschalige woonvoorziening Altingerhof - Beilen op 2 oktober 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn schoonmoeder wordt er goed verzorgd. Er wordt voldoende aandacht aan haar besteed. Als er iets te doen is in het huis, brengen ze mijn schoonmoeder er naartoe. Ze denken echt met haar mee. Ze nemen haar ook mee naar buiten voor wandelingen. Ik vind dat prima dat ze daar tijd voor nemen. Ondanks dat ze het ook druk hebben met andere werkzaamheden, nemen ze hier toch de tijd voor. Ze houden het ook goed in de gaten of ze genoeg eet en drinkt. Als mijn schoonmoeder in de put zit, gaan ze even bij haar zitten om een praatje te maken. Ze voelen dat echt aan. Het gebouw is er al jaren, het is nu wat oud. Het is er allemaal wel schoon, daar heb ik niks op aan te merken. Ze zijn nu ook bezig met nieuwbouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, Gecombineerde kleinschalige woonvoorziening Altingerhof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.