Icare, Gecombineerde woonvoorziening Dekelhem

Boddeveld 1 9461 JA Gieten
Deze locatie is onderdeel van Icare

Waardering van Icare, Gecombineerde woonvoorziening Dekelhem - Gieten op 8 januari 2019

Veel zorg en aandacht van de verpleging, verzorging en huishoudelijke dienst voor mijn ouders. Deskundig en een luisterend oor. Het eten is goed en er wordt rekening gehouden met voorkeuren van de bewoners. Het appartement is licht, ruim en met een mooi buitenterras (maar het gebouw is redelijk gedateerd, ook de 1-pesoonskamers).Er worden regelmatig (vaste tijden en variabel) activiteiten voor bewones georganiseerd.In de korte periode van ziekte van mijn vader en na zijn overlijden hebben wij veel steun en aandacht ondervonden. We konden te allen tijde een hapje mee eten en er werd regelmatig een kannetje koffie/thee neergezet. Wij zijn zeer tevreden over deze woonzorgvoorziening.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, Gecombineerde woonvoorziening Dekelhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.