Icare, Kleinschalige woonvoorziening Kloosterakker

uit 30 waarderingen

Waardering van Icare, Kleinschalige woonvoorziening Kloosterakker - Assen op 8 juni 2022

Dementie

Bij het opnamegesprek geen enkele schriftelijke info ontvangen, alleen klein papiertje met adres en telefoonnummer. Kleine kamer waar geen eigen spullen in kunnen. Weinig contact met verzorgende. Gebitsprothese is zoekgeraakt en hierop is niet adequaat gehandeld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Icare, Kleinschalige woonvoorziening Kloosterakker - Assen

We vinden het ontzettend naar voor u, dat uw eerste ervaring met onze woonzorglocatie niet is verlopen zoals u had verwacht. Een missende gebitsprothese is erg vervelend, dat is niet hoe het hoort te gaan. We hopen dat u persoonlijk contact wilt opnemen met het zorgteam, of met de manager van Kloosterakker. Wij vinden het belangrijk om samen met u na te gaan hoe een en ander precies is verlopen en of wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen. Bewoners kunnen altijd persoonlijke spulletjes meenemen. Dat stimuleren wij juist, zodat zij zich sneller thuis voelen. Wanneer iemand bij ons komt wonen, krijgt deze – of een naaste die contactpersoon is – informatie mee op papier. Als het goed is heeft u die inmiddels dan ook ontvangen. We hopen dat u contact met ons wilt opnemen en staan open voor al uw vragen en suggesties.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, Kleinschalige woonvoorziening Kloosterakker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.