Waardering van Icare, Kleinschalige woonvoorziening Vierackers - Assen op 7 december 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind het zeer bijzonder hoe de medewerkers met mijn moeder omgaan. Ze zijn erg vriendelijk, aardig en hebben heel veel geduld. Ze hebben het ook druk en hebben hun handen vol aan de bewoners. Mijn moeder wordt gestimuleerd om mee te doen aan de activiteiten, maar haar kwaliteit van leven is niet hoog. Ik communiceer via de mail en krijg ook een antwoord per mail. Als ik er ben, dan komen ze terug op de mail en zeggen dan hoe het loopt. Het gebouw is oud, ziet er goed en verzorgd uit en is prima. Mijn moeder heeft daar een eigen kamer. Het is perfect, dat er elke dag vers gekookt wordt op de afdeling.

Bent u of werkt u voor Icare, Kleinschalige woonvoorziening Vierackers? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.