Icare, Woon/dienstencentrum ’t Beurtschip

Gangboord 5 6 9422 HW Smilde
Deze locatie is onderdeel van Icare

Waardering van Icare, Woon/dienstencentrum ’t Beurtschip - Smilde op 27 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken die op mijn verzoek of op hun verzoek worden gemaakt, worden altijd nageleefd. Tijdstippen worden bijvoorbeeld correct nagekomen. Afspraken ten aanzien van mijn moeder worden ook keurig nagekomen. Ook gaan ze fantastisch met mijn moeder om. Op de momenten dat ze voor mijn moeder kunnen zijn, geven ze haar de nodige aandacht. Maar door tijdnood kunnen ze niet alle zorgafspraken nakomen. Moet iemand naar het toilet, dan is mijn moeder en de rest alleen. Dit heeft met de bezuinigingen te maken. Er wordt dan weinig tijd besteed aan mijn moeder, maar die ze eigenlijk wel verdient. Door die bezuinigingen kunnen ze niet die kwaliteit van leven leveren, terwijl ze dat wel zouden willen. Echter wordt mijn moeder hier wel de dupe van. Ze mogen hierin ook wel de familie vragen om ondersteuning. Bijvoorbeeld dat familieleden komen helpen als vrijwilliger. Verder laat de indeling van de accommodatie te wensen over gezien de veiligheid van de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, Woon/dienstencentrum ’t Beurtschip? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.