Waardering van Icare, Woon/dienstencentrum ’t Beurtschip - Smilde op 2 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er is vaak maar één iemand op de groep, soms heb ik het gevoel dat dat wat weinig is en dat ze zo geen overzicht op de groep hebben. Ik vind dat jammer. Het complex is nieuw en modern. Er is een mooi wandelpad om het gebouw. Ze hebben een buiten met terrasje waar je met familie kan zitten. Het ziet er keurig netjes uit. Mijn moeder heeft op haar kamer een eigen toilet en douche, dat geeft meer privacy. Het personeel is heel vriendelijk. Als we vragen hebben, wordt er gelijk contact opgenomen. We krijgen regelmatig informatie over wat ze gaan doen. Er is ook eens in de zoveel tijd een gesprek met het personeel, arts en fysio. De informatievoorziening is heel goed. Ik mis de activiteitenbegeleiding die meer op maat is voor mijn moeder. Dit is hier gewoon niet mogelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Icare, Woon/dienstencentrum ’t Beurtschip? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.