Waardering van IJsselheem, De Amandelboom - Kampen op 10 januari 2017

6.8

Mijn vrouw krijgt thuiszorg. De verpleegsters die haar iedere morgen verzorgen. +/- 1 uur Zijn allemaal zeer gewaardeerd door haar. Ik als echtgenoot die haar de andere 23 uur mag/moet verzorgen ben ook zeer te spreken over de verpleging en de huishoudelijke hulp 4 uur in de week. Maar ik ben zeer ontevreden over de leidinggevenden van deze dames en het geld verspillende directie beleid. Mooie gebouwen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis IJsselheem, De Amandelboom - Kampen

Wat fijn om te lezen dat uw vrouw en u tevreden zijn over de zorg en de huishoudelijke hulp die uw vrouw van onze thuiszorg ontvangt.
Mocht u eens in gesprek willen over de leidinggevenden of het directie beleid, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Onze servicedesk kan u dan adviseren met wie u het beste in gesprek kunt gaan. De servicedesk is van maandag t/m vrijdag te bereiken van 08.00-20.00 uur en op zaterdag van 08.00-12.00 uur op nummer 088-3394400.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, De Amandelboom? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.