Waardering van IJsselheem, Maarlenhof - IJsselmuiden op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.7

De verzorging heeft weinig tijd voor mij. Als ik 's morgens geholpen ben met uit bed komen, dan zie ik pas rond 10.30 uur weer iemand. Ze zouden wel wat vaker even langs mogen komen om een praatje te maken. Dit mis ik wel. Er zijn hier meditatie bijeenkomsten. Ik ga daar wel eens heen. Ik zou dat wel meer willen, maar ik stoor mij dan aan de kleding van de dames. Zij kleden zich anders dan dat ik gewend ben. Verder ben ik wel tevreden hier. De kamer is mooi, met een mooi uitzicht. Ik heb het samen met mijn vrouw goed gehad hier in de Maarlenhof. Ze is 6 jaar geleden overleden. Ik ben nu veel alleen en kan door mijn beperkingen en leeftijd niet zo veel meer. Dus heb ik best behoefte aan wat meer persoonlijk contact.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Maarlenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.