Waardering van IJsselheem, Maarlenhof - IJsselmuiden op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

• Hartfalen

Het loopt van een leien dakje hier. Ik ben niet moeilijk en gemakkelijk in omgang. De verzorging werkt goed en doet de dingen die ze moet doen. De huishoudelijke hulp komt 1 x extra in de week, omdat ik slecht tegen stof kan. Hier ben ik blij mee. Het eten is voor mij voortreffelijk. Ik heb extra groente en fruit nodig en dit wordt altijd geleverd. Als activiteit doe ik mee met handwerken. Er zijn meer activiteiten zoals de bingo en straks een Kerstdiner. Maar kan ik niet zoveel meer. Ik ben snel vermoeid en veel valt mij zwaar, daarom doe ik niet aan veel activiteiten mee. Ik kan goed met de zuster overleggen als ik wat wil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Maarlenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.