Waardering van IJsselheem, Maarlenhof - IJsselmuiden op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

• Leveraandoeningen

Ik ben hier sinds begin november 2020. Ik vind het ongekend hier. De medewerksters voelen met mij mee. Ik ben zwaar incontinent en de verzorging helpt mij perfect met de verschoningen. Ook 's nachts komen ze mij vragen of ik een verschoning nodig heb. Ook het incontinentiemateriaal dat ze hier gebruiken voldoet goed. Ik kan het met de medewerksters goed vinden en we maken ook wel lol. Er worden voldoende activiteiten georganiseerd, maar eigenlijk ben ik nog te jong om hier te wonen. De activiteiten passen niet zo bij mij. Ik eet op mijn kamer en dat kan goed. Het gebouw ligt perfect. De omgeving ook. De winkels zijn in de buurt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Maarlenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.