Waardering van IJsselheem, Maarlenhof - IJsselmuiden op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.0
  • Beroerte

Ik vind dat sommige zusters te ver gaan met de zelfredzaamheid. Sommige dingen kan ik echt niet en dat moet na een jaar toch wel bekend zijn. Ik moet bij sommigen steeds het zelfde vragen en ik vind vragen heel vervelend. Ik vind mijzelf dan snel een zeurpiet. Ik ben bijvoorbeeld heel lang bezig om mijn ontbijt klaar te maken. Dit kost mij te veel tijd en te veel energie. Sommige zusters helpen mij dan even en dan begint mijn dag aangenamer. Zo ook met het aan en uitkleden. Bij sommige moet ik altijd om hulp vragen. Deze hulp heb ik echt nodig, want zonder die hulp krijg ik mijn truitje niet uit. Het gebouw is prima en mijn kamer ook. Echter het aanrecht is veel te klein. De kasten zitten te hoog en er is geen vriezer. Activiteiten zijn er voldoende. Bloemschikken, bingo en een handwerkclubje. Heel leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Maarlenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.