Waardering van IJsselheem, Maarlenhof - IJsselmuiden op 19 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

• Gewrichtsaandoeningen

Ik word hier prima behandeld. Ik heb veel hulp van de verzorging nodig en maak geregeld gebruik van de bel voor extra hulp. Als ik bel dan komen ze ook vrij wel direct. Ik heb een mooie kamer en een eigen toilet. Een eigen toilet is voor mij heel belangrijk, omdat ik nogal last van mijn darmen heb. Ik moet vaak soms wel 4x per dag op het toilet geholpen worden. Er staat dan altijd een zuster voor mij klaar om te helpen. Aan de bingo en een praatgroep doe ik mee. Samen met de fysiotherapeute heb ik als doel gesteld om weer te lopen met de rollator. Ik word door haar, maar ook door de verzorging, gemotiveerd om dit doel te halen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Maarlenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.