IJsselheem, Verpleeghuis Myosotis

Verpleeghuiszorg

uit 86 waarderingen

Deze locatie levert ook Hospicezorg en Revalidatiezorg.

Informatie over

Waardering van IJsselheem, Verpleeghuis Myosotis - Kampen op 30 december 2021 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb niets te mopperen. Gelukkig kan ik mij grotendeels nog zelf redden.De verzorging vind ik prima, daar ben ik dik tevreden over. Mijn kamer is niet zo groot maar wel gezellig. Ik ben kampioen geworden met koersbal. Koersbal is het enige waar ik aan meedoe. Ik verblijf veel op mijn kamer inkijk dan televisie. Eten gebruik ik gezamenlijk met andere bewoners in de huiskamer. Het warm eten vind ik prima. Het ontbijt en het avond eten krijg ik op mijn kamer aangeboden. Ik kan niet anders zeggen dat ik dik tevreden ben hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Verpleeghuis Myosotis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.