IJsselheem, Verpleeghuis Myosotis

Verpleeghuiszorg

uit 86 waarderingen

Deze locatie levert ook Hospicezorg en Revalidatiezorg.

Informatie over

Waardering van IJsselheem, Verpleeghuis Myosotis - Kampen op 30 december 2021 Interview

Overige aandoeningen

In grote lijnen ben ik wel tevreden. Ik ben helemaal afhankelijk van de zusters en van de rolstoel. Met een tillift halen ze mij uit bed en brengen ze mij weer naar bed. Dit gebeurt ook tussen de middag. De zusters zijn er druk mee maar kunnen goed met de lift uit de voeten. Daar voel ik mij vertrouwd bij. Er zijn veel activiteiten maar het liefst mag ik meedoen aan het bloemschikken. Het eten is goed hier. Meestal eet ik in de huiskamer. Mijn kamer vind ik wel erg klein. Vooral omdat ik er ook met mijn rolstoel in moet kunnen verplaatsen. Eigenlijk is mijn kamer veel te klein daardoor heb ik geen gezellig zitje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Verpleeghuis Myosotis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.