IJsselheem, Werkeren

Verpleeghuiszorg

uit 4 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van IJsselheem, Werkeren - Zwolle op 29 januari 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben heel blij met mijn kamer. Ik heb een aparte slaapkamer en badkamer en alles is even ruim opgezet. Ik kan al mijn spullen gemakkelijk kwijt. Ik heb ook nog een keukentje waar ik zelf koffie kan zetten als er gasten komen. En ik heb een schitterend uitzicht over het park. Kan niet beter. Het personeel is ook prima. Ik wordt hier vriendelijk en heel goed behandeld. Soms moet ik wel eens even wachten als ik bel omdat ze ergens anders bezig zijn, maar dat komt omdat er te weinig personeel is. Maar ik heb niets te klagen. Ik heb niet zoveel behoefte om alle zaken met het verplegend personeel te bespreken. Dat doe ik wel met mijn kinderen. Maar de mogelijkheid bestaat wel. Als er beneden iets te doen is wordt mij dat altijd wel verteld. Ik ga daar wel regelmatig naar toe. Dat vind ik wel gezellig. Ik ga het liefst naar iets met zang of muziek. Het eten was een poos niet geweldig goed. De laatste tijd gaat het wat beter. We kunnen kiezen uit verschillende menu’s. Ik ga altijd eten in het restaurant beneden. Dat vind ik gezelliger dan alleen op mijn kamer. Dan spreek ik ook nog eens andere mensen. Ik wordt altijd heel netjes en vriendelijk behandeld als ik wordt geholpen met douchen en aankleden. En als ik ergens om vraag doen ze dat altijd voor mij. En als ik iets afspreek met de verpleging komen ze dat altijd goed na. Als ik bijvoorbeeld een dokter nodig ben is die er altijd heel snel. Ik hoef nooit lang te wachten. Ik ben heel blij dat ik in dit tehuis mag wonen. Ik heb het hier prima naar mij zin en hoop hier nog lang te mogen genieten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Werkeren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.