IJsselheem, Werkeren

Verpleeghuiszorg

uit 4 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van IJsselheem, Werkeren - Zwolle op 29 januari 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben tevreden over mijn kamer. Het heeft een gescheiden slaap en badkamer en een kleine keuken. Die zou wel iets groter mogen zijn. De mensen van de huishouding doen hun werk heel goed. Ze doen soms zelfs de afwas voor mij. Het verplegend personeel zit een hoop verschil tussen. De meesten doen het met gevoel, anderen doen het alleen voor het geld dat ze ermee verdienen. Er is ook te weinig personeel. Ik heb wel iemand van het personeel met wie ik vertrouwelijke gesprekken kan voeren en die luistert ook goed naar mij als ik iets vraag. Maar daar heb ik niet zo vaak behoefte aan. Ik krijg wel alle informatie over wat er wordt georganiseerd, en ik ga daar ook wel regelmatig naar toe. Ik mag vooral graag luisteren naar koren en muziek. Dat vind ik mooi.Ik ga ook naar fysiotherapie en dat helpt mij op de been te blijven. Ze behandelen mij bij, het helpen met naar bed gaan, en het douchen altijd op een nette en respectvolle manier. Ze willen alleen wel eens te vlug. Afspraken voor bijvoorbeeld de huisarts worden altijd voor mij gemaakt door een verpleegkundige. Het duurt wel eens lang voordat hij bij mij komt en dan vraag ik wel een na of ze het niet vergeten zijn. Maar het komt altijd wel goed.Het eten was eerst niet zo goed. Het is nu wel wat beter. Ik ben daar tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Werkeren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.