Waardering van IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens - Zwolle op 22 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.2
  • Ziekte van Alzheimer

Het meest tevreden ben ik over de constante verzorging die al jaar in jaar uit door dezelfde verzorgsters geleverd wordt. Dat heeft voor mijn naaste heel goed gewerkt en het waren stuk voor stuk hele fijne medewerksters. Maar een deel hiervan is op een andere afdeling geplaatst. Waar ik niet tevreden over ben is dat ze onlangs een reorganisatie hebben toegepast waardoor er wisselingen van personeel en ruimtes hebben plaatsgevonden. Ik vind dat dingen die goed geregeld zijn en waar medewerkers zich ook goed bij voelen dat je die niet van bovenaf moet veranderen. Wij vragen ons af waar is dat goed voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.