Waardering van IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens - Zwolle op 22 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

• Dementie

Ik ben tevreden omdat ik mij gehoord voel als dochter van iemand die zorg krijgt bij IJsselheem. Dat ik altijd met vragen of opmerkingen terecht kan bij de contactverzorgende, maar ook bij de medewerkers op de afdeling, dat vind ik heel plezierig. Er is altijd ruimte voor overleg en het samen zoeken van een oplossing. Waar ik het minst tevreden over ben dat is het bieden van zorg dat aansluit bij de zorgvraag van mijn moeder. Ik vind dat er soms wat laat wordt gereageerd op gedrag of signalen die mijn moeder laat zien. Wat betreft de persoonlijke hygiëne dan mis ik soms wel de puntjes op de i en dan bedoel ik bijvoorbeeld de vingernagels knippen. Ik zou het heel fijn vinden als het cliëntendossier voor meer familieleden toegankelijk zou kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.