Waardering van IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens - Zwolle op 22 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

8.5
  • Dementie

Ik ben vooral tevreden over de zorg en de aandacht die mijn moeder krijgt erg goed. Als er iets met haar is dan wordt er gelijk adequaat op gereageerd. Ik vind het wat minder prettig sinds de reorganisatie. De grote van de groep is naar 10 bewoners gegaan. De bewoners en het personeel zijn andere mensen, daar heeft mijn moeder heel erg aan moeten wennen. De medewerkers hebben ook een iets andere benadering, iets zakelijker. In het zorgdossier wordt minimaal in bericht. Er zijn dagen dat er helemaal niets in komt te staan. Ook niet wat de artsen beslissen of wat die gezegd heeft als die op bezoek is geweest. Daar zien we dus niks over en dat was eerder wel het geval.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.