IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens

Hertenstraat 8 8011 GT Zwolle
038-2040000
Deze locatie is onderdeel van IJsselheem

Waardering van IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens - Zwolle op 28 oktober 2016

Mijn moeder is in goede handen hier. Zij is heel tevreden over het personeel, dat zeer vriendelijk is. Ikzelf vind de communicatie niet altijd helder. Minpunten zijn dat mijn moeder een donkere, koude kamer heeft. De kamer zou gedeeltelijk door de instellingsmedewerkers schoon gehouden worden (deze afspraak staat ook in het informatie-mapje vermeld), echter in de praktijk wordt dat niet gedaan. Het eten vind ik kwalitatief matig, hoewel mijn moeder ook daar tevreden over is. Te vaak kant-en-klaar producten en weinig verse groenten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens - Zwolle

Dank u wel voor uw beoordeling.
Fijn dat u ervaart dat uw moeder in goede handen is.
U geeft een aantal minpunten aan. Graag zou ik hierover met u in gesprek willen gaan. U kunt mij telefonisch of via de mail bereiken.

Mary Doornweerd
Hoofd Cliënten Zorg Anna Heerkens
M.Doornweerd@ijsselheem.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.