Waardering van IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens - Zwolle op 22 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

5.2
  • Dementie

Over de kleinschaligheid ben ik tevreden. Hoe het gebouw is en de kamers zijn, daar zijn mijn moeder en ik ook tevreden over. Voor corona vond ik het heel leuk dat er veel vrijwilligers en goede activiteiten waren, ze deden daar goed hun best voor. Ik ben niet tevreden over de gemaakte afspraken. Er zijn medewerkers die zich hier niet aanhouden. Mijn moeder heeft bepaalde klachten en gebreken die niet begrepen worden, zij wordt niet op een juiste manier serieus genomen. Wat mijn moeder nodig heeft dat krijgt ze niet, zij wordt niet gezien zoals zij is. Er wordt soms slecht geluisterd naar de familie. Er zijn fantastische verzorgsters, maar ook die minder goed zijn en flex-werkers, die weten nergens van. Een groot minpunt vind ik de organisatiestructuur. De verzorging is zelfsturend en de zorg krijgt veel te grote verantwoordelijkheid. Niet iedereen is consequent in het toepassen van de regels, er wordt slecht gecommuniceerd. Ik ben er voor dat er meer openheid naar elkaar komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Zorghuis Anna Heerkens? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.