Waardering van IJsselheem, Zorghuis Wilhelmina van Sonsbeeck - Zwolle op 20 februari 2021 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.3
  • Dementie

We zijn tevreden over de verzorging en de communicatie en de rapportage in het dossier, het is fijn dat we dat kunnen inzien. Over het warme eten ben ik ontevreden, de medewerkers koken zelf. Mijn moeder houd van "ouderwets" eten. Er wordt ook vaak gekookt met pakjes en bijvoorbeeld "nieuwere" recepten. Ook mis ik het verse fruit. Voor de coronaperiode waren er veel meer activiteiten georganiseerd nu niet meer dat is erg jammer. We weten niet of er nu iets georganiseerd wordt, omdat we weinig op bezoek kunnen komen en we lezen het niet terug in het dossier. We begrijpen dat dit door overmacht komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselheem, Zorghuis Wilhelmina van Sonsbeeck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.