Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis

Hoofdstraat 1 6881 TA Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 19 maart 2019 Interview

Als familie worden wij mee genomen in wat er speelt in het huis of bij mijn moeder. Ze zijn bereid om verder te kijken dan alleen de zorg voor mijn moeder. Er wordt bijvoorbeeld gekeken of er nog iets is dat voor haar geprobeerd kan worden. De disciplines zoals diëtiste, artsen en verplegenden werken goed samen. Mijn moeder heeft één kamer en de badkamer moet ze delen met een andere bewoner. Als mijn moeder nog moe is laten ze haar in bed liggen en als ze goed is dan gaat ze mee naar de huiskamer. Wanneer ze dat wil wordt ze met haar bed de huiskamer in gereden. In de huiskamer worden activiteiten georganiseerd, maar mijn moeder kan daar niet aan mee doen, tenzij het zingen is of iets voorlezen. De maaltijden worden in de huiskamer gebruikt. Ik zie wel eens dat er aan de voorbereidingen wordt gewerkt, maar ik weet niet of alles vers is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.