Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 13 maart 2019 interview

8.7

De accommodatie is kleinschalig. Er is beneden een gemeenschappelijke ruimte waar we met mijn vader kunnen zitten. Er is koffie, thee en in de middag is er soep. Er heerst ook echt een huiskamersfeer in het gebouw. Het is een goede, warme sfeer. Er wordt op de afdeling zelf gekookt voor de bewoners. Mijn vader heeft een hele mooie, ruime kamer. Het personeel vind ik fantastisch. Ze kunnen zich goed inleven in de bewoners. Ze zijn lief en attent. Mijn vader voelt zich op zijn gemak. Ze hebben hem hier echt een thuis gegeven. We hebben korte lijnen met de verzorgenden. Er wordt helder en duidelijk gecommuniceerd. Ze werken wel met verschillende verzorgenden. Soms heb ik een vraag of opmerking en die wordt dan niet met de andere collega's gecommuniceerd. Het zijn kleine dingen die ze vergeten te noteren of niet communiceren. Ik heb er wel begrip voor. Uiteindelijk komt het wel goed, maar ik moet er wel achteraan gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.