Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis

Hoofdstraat 1 6881 TA Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 26 april 2018 Interview

De afspraken gaan goed, zeker met de meisjes van de verpleging. Met het management is het af en toe wat lastiger en worden afspraken nog weleens op laatste moment verzet. Voor de zorg en de liefde waarmee mijn moeder verzorgd wordt, heb ik echt waardering. Het is kleinschalig, mijn moeder zit op een afdeling met zeven andere bewoners. Daar zijn altijd twee of drie verpleegsters bij. De medewerkers zijn ongelofelijk lief voor mijn moeder en laten haar in haar waarde. Daar ben ik ongelofelijk blij mee. Ze is altijd netjes gekleed en ze gaat iedere twee weken naar de kapper. Het luisteren wisselt, het verplegend personeel luistert wel, maar met het kader heb ik wat meer moeite. Je hebt echt het idee dat je gewoon een huis binnen loopt, het is leuk ingericht. Mijn moeder deelt haar kamer met een andere bewoonster, maar eigenlijk zou ik graag zien dat zij een eigen kamer krijgt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.