Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 15 maart 2019 interview

8.3

De medewerkers gaan respectvol met mijn man om en ze hebben veel inlevingsvermogen. De grote zaal kan naar mijn mening wel een opfrisbeurt gebruiken. Er is een mooie tuin bij het gebouw. Mijn man heeft een kleinere kamer, maar er zijn ook grotere kamers. Hij heeft wel een keukenblokje en een badkamer. Mijn man gaat altijd naar de huiskamer. Daar worden zowel overdag als 's avonds activiteiten aangeboden. Er worden ook activiteiten aangeboden in de grote recreatiezaal. Het aantal activiteiten is uitgebreid om de zorg meer tijd voor de verzorging te geven. Er is een baliemedewerkster en dat vind ik heel positief. Daar kun je altijd met vragen terecht. Er is een familienet. Zo kun je digitaal communiceren en kun je zien wat er aan activiteiten zijn geweest. Er staan ook foto's van de activiteiten op. In de lift hangt het activiteitenrooster van de lopende en de volgende week. Ook als ze met een activiteit bezig zijn mag ik er bij gaan zitten en mijn man helpen. Je bent nooit een storende factor en jJe bent altijd welkom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.