Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis

uit 72 waarderingen

Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 2 september 2021 Geverifieerd

De medewerkers handelen naar wat mijn man prettig vind en wat hij zelf wilt. Als ik een verzoek doe, dan staat het meteen in het verslag. De accommodatie is prachtig. Er is een mooie tuin. Er is een terras voor het huis en achter het huis. De kamer van mijn man is licht en zonnig. Het is een ruime kamer. Ik ben heel tevreden over het Jagthuis. De medewerkers proberen hem te stimuleren, maar ze dwingen hem niet. Ik merk dat hij met sommige medewerkers iets meer een klik heeft en zij kunnen hem vaak wel overhalen. Uiteindelijk vindt hij het dan toch wel weer leuk dat hij heeft meegedaan. Mijn man eet alleen op zijn kamer. Hij krijgt keurig zijn eten uitgeserveerd. Dat is extra werk voor de medewerkers, maar daar klagen ze niet over. Bij binnenkomst weten ze meteen wie ik ben met naam en toenaam. Alle medewerkers zijn vriendelijk. Op de afdelingen wordt zelf vers gekookt. Ik vind dat heel goed. Het is kleinschalig en dat maakt het zo prettig. Ze hebben ook belangstelling voor mij als persoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.