Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 12 maart 2019 interview

Het huis staat in het dorp. Ik vind het een schitterend huis. Er is een mooie tuin met een fijne overkapping. Mijn moeder vindt het fijn om daar te zitten en in de tuin te wandelen. Ik vind het fijn dat mijn moeder overal veilig kan rondlopen. Er is maar één echte dichte deur en daar zit altijd de receptioniste. Mijn moeder heeft een grote kamer met een eigen douche en toilet. Ze vindt haar kamer mooi. Ik vind het prettig dat de verzorgenden goed naar mij luisteren. Ik vind ze ook alert. Ik vind dat de verzorgenden mijn moeder goed begeleiden. Ze hebben ook altijd een luisterend oor voor haar. Er is sinds kort 's avonds huiskamerbegeleiding. Mijn moeder krijgt hierdoor meer persoonlijke aandacht. Ik vind dat heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.