Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis

Hoofdstraat 1 6881 TA Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 6 maart 2018 Interview

Het is mooi dat er een binnentuin is. Ze proberen veel te ondernemen met de bewoners. Het gebouw is wat gehorig, dat komt omdat de badkamer en het toilet tussen de kamers in zitten. Het schot dat er tussen zit is maar heel dun. Mijn moeder heeft een kamer met een andere bewoner. Dat vind ik eigenlijk niet prettig. Overdag is mijn moeder voornamelijk in de grote huiskamer. Daar worden activiteiten georganiseerd en er wordt gezamenlijk gegeten. Er wordt op de afdeling gekookt. De omgang van de medewerkers met mijn moeder vind ik hartelijk en zorgzaam. Als er iets met mijn moeder is, dan krijg ik informatie. Er is een familienet, waarop ik kan lezen wat er in die week gebeurt is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.