Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 15 maart 2019 interview

Ik heb nooit het gevoel gehad dat hij in een gesloten afdeling zit. Ik vind het heel fijn hoe ze dat geregeld hebben. Ik ben heel tevreden over de zorg die mijn man krijgt. De medewerkers zijn erg lief voor hem. In het begin was hij een beetje angstig en paniekerig. Ze hebben dat goed kunnen wegnemen door zich te richten op dingen die ervoor zorgen dat hij zich prettig voelt. Ik vind het heel prettig dat er iedere avond vers gekookt wordt, in hun eigen keuken. Als het slecht weer is, dan zit hij of in de huiskamer of beneden in de gemeenschappelijke ruimte. Verder is er heel weinig te doen. Daar loop ik zelf tegenaan. Ik heb begrepen dat er sinds kort drie activiteitenbegeleiders bijgekomen zijn en ik denk dat ze met goede plannen komen om de bewoners goed bezig te houden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.