Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis

uit 72 waarderingen

Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 2 september 2021 Geverifieerd

Ik merk dat de aandacht van medewerkers wisselend is. De ene medewerker benaderd mijn vriendin op een goede manier, waarop ze goed reagereerd. Een ander doet dat op een minder goede manier en dat wekt bepaald gedrag bij haar op. Als ik een vraag heb, dan reageren ze onmiddellijk. Het huis is goed bereikbaar. Er is een mooie tuin, mooie toiletten en een leuk grand cafe. Ze kan hier vrij rondlopen. Ze gaat haar eigen gang en dat wordt gerespecteerd. Ik vind dat de communicatie in het algemeen beter kan. Mijn vriendin vraagt vaak wie de verzorgster is. Ze dragen geen naamkaartjes of een uniform. Ze zijn niet herkenbaar. Ik vind de telefonische bereikbaarheid niet goed. Ik kan niet rechtstreeks de verzorging bereiken. Het centrale nummer is tot 21:00 uur bereikbaar en dat vind ik soms lastig. Ik mis een agenda. Wat is het programma van die dag en welke activiteiten worden er georganiseerd. Ik ben erg tevreden en onder de indruk van de verzorgende, ze moeten maar het geduld opbrengen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.