Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 13 juli 2017 interview

8.8

Ik vind dat de accommodatie eigenlijk alles heeft. Het is binnenshuis veilig. Er is altijd zicht op de lift, de trappen en de voordeur en de bewoners kunnen dit niet zelf bedienen. De bezoekers hebben met de nodige gebruiksaanwijzing wel toegang. Er is de mogelijkheid om naar buiten te gaan, ze hebben een grote afgeschermde tuin met een tuinhuis. Daar kun je binnen zitten als het wat minder weer is. Ik vind dat de medewerkers respect hebben voor mijn moeder en ze benaderen mijn moeder op haar niveau. Ze houdt van humor en ze wil met haar voornaam aangesproken worden. Ik vind dat het dan wat minder klinisch wordt. Ze gaan hier met elkaar om als vrienden onder elkaar. Ik word regelmatig uitgenodigd voor een MDO gesprek en daarin wordt naar me geluisterd. Daar wordt wat mee gedaan. Ik vind alleen dat de terugkoppeling wat sneller mag. Ik woon niet dichtbij en ik vind dat ze me wat eerder op de hoogte mogen stellen, als er iets met mijn moeder aan de hand is. Ze werken hier met familienet. Als er iets bijzonders is dan kan dat hier op vermeld worden, bijvoorbeeld wat ze door de dag heen doen. Ik vind dit top, omdat ik dan foto's van mijn moeder voorbij zie komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.