Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis

Hoofdstraat 1 6881 TA Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 20 maart 2019 Interview

Ik vind dat ze respect hebben voor mijn zus. Mijn zus wil hier haar eigen leven leiden. Zo heeft ze bijvoorbeeld niet altijd zin om uit bed te komen en dat respecteren de medewerkers. Ze spelen in op haar wensen. Ze krijgt haar eten en drinken op bed. Ze zetten de televisie voor haar aan. Als ze genoeg van haar bed heeft, dan helpen ze haar uit bed. Ze doet soms ook mee met de activiteiten. Ze vindt spelletjes leuk om te doen en ze vindt het heerlijk om uit te gaan. Mijn zus hoort slecht en dat maakt het soms moeilijk. De verzorging schrijft daarom veel dingen voor haar op, omdat ze het niet horen kan. Ze doen echt hun best voor haar. Er is een gezamenlijke woonkamer en daar verblijft ze regelmatig. Ze doen hier veel met elkaar. Ze maken bijvoorbeeld samen eten klaar. Bij mooi weer wandel ik met haar door de tuin. Ook is er een zaal, waar ik koffie kan pakken en samen met mijn zus koffie kan drinken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.