Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 29 maart 2019 interview

7.7

Ik vind de verzorgenden erg vriendelijk en innemend. Mijn moeder heeft in mijn ogen soms iets te lang dezelfde kleding aan. Ik zie soms vlekken op haar kleding, maar daar wordt volgens mij niet altijd op gelet. Ik heb de medewerkers daar regelmatig op geattendeerd. Het wordt dan wel opgeschreven, maar ik zie niet altijd dat er iets mee gedaan wordt. Ik vind het ook frisser om de kleding om de dag te verschonen. De instelling komt toegankelijk en huiselijk over. Ik voel me daar thuis. Zo zit de receptioniste tegenover de ingang. Ze kijkt je meteen aan. Dat vind ik prettig. De instelling heeft een mooie tuin met zitjes. Hier vinden ook activiteiten plaats. Zo worden de bewoners geprikkeld. Dat vind ik goed. Er is een dagverblijf waar de bewoners met gasten kunnen zitten. Ik vind de hele instelling schoon. De locatie in het centrum van Velp is prima. Je loopt zo het dorp in. Dat vind ik perfect.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.