Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis

Hoofdstraat 1 6881 TA Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 3 september 2020 Geverifieerd

Ik vind het erg moeilijk om afspraken te maken. De bereikbaarheid vind ik niet goed. Mijn moeder ziet er goed uit, maar er is geen communicatie en ik krijg geen contact. Ze hebben het volgens mij te druk. Voordat iets in gang wordt gezet, gaan er weken overheen. Ze hebben een zorg app en ik lees soms vijf dagen niks. Ik bel hen als ik dat zie, maar ze hebben geen tijd. Ik woon ver weg en zij zijn voor mij de oren en ogen naar mijn moeder toe, maar ik hoor weinig. Het zijn wel super fijne mensen, maar ik zie of spreek hen niet. Ik was in het begin super enthousiast, maar er zijn in het laatste halfjaar dingen gebeurd waar ik mij zorgen over maak. Dat heeft met name te maken met de communicatie en het niet op de hoogte worden houden. Ik begin echt te twijfelen of ik mijn moeder hier wil laten wonen. Het liefst ga ik opzoek naar een oplossing samen met het personeel. De accommodatie is prima en de voorzieningen zijn er.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.