Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 14 maart 2019 interview

7.7

Ik vind het jammer dat mijn moeder geen eenpersoonskamer heeft. Ze zit nu met een vreemde vrouw op de kamer. Verder vind ik het prima. Ze heeft daar wat ze nodig heeft. Ze kan de tuin in onder begeleiding. Dat geeft haar ook wel een goed gevoel. De accommodatie ligt dichtbij de winkels. We kunnen daar met haar naartoe lopen. De financiële afspraken gaan goed. Een enkele keer geef ik iets door, waar de verzorgenden op moeten letten, maar het duurt naar mijn idee wat langer voordat ze het daadwerkelijk doen. Ik kan het wel begrijpen. Ze zijn namelijk met veel mensen en moeten het ook allemaal aan elkaar doorgeven. Ze gaan op een goede manier met mijn moeder om. Ze spreken haar aan zoals zij dat graag wil en ze zijn altijd lief voor haar. Als ze binnenkomen, dan begroeten ze haar en geven haar een aai over de bol. Ze letten overal op, bijvoorbeeld op haar huid en of ze op tijd haar medicijnen krijgt. Mijn moeder voelt zich hier op haar gemak. Ondanks haar dementie heeft ze het idee dat ze hier thuis is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.