Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis

Hoofdstraat 1 6881 TA Velp
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis - Velp op 1 september 2020 Geverifieerd

Mijn moeder wordt uiteraard verzorgd als ik er niet ben. Ik vind dat er in de vakantieperiode weinig gelet wordt op het verschonen van kleding. De medewerkers vind ik vriendelijk in hun bejegening van mijn moeder. Het gebouw voelt aan de buitenkant wat donker aan. Van binnen is het heel vriendelijk. Je wordt bij de balie welkom geheten. Het is overzichtelijk. Er is een zaal waar dingen georganiseerd worden. Er is een tuin en dat vind ik een pluspunt. Mijn moeder heeft dan toch het gevoel dat ze niet opgesloten zit, omdat ze vrij de tuin in kan. Mijn moeder heeft een kamer met een toilet en doucheruimte. Dat vind ik groot genoeg. Wat ook heel erg leuk is dat er regelmatig huisdieren binnen komen. Mijn moeder vindt dat echt geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Kleinschalig verpleeghuis 't Jagthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.