Innoforte, Woon- en Zorgcentrum De Biesdel

Biesdelselaan 89 6881 CD Velp
026-3882000
Deze locatie is onderdeel van Innoforte

Waardering van Innoforte, Woon- en Zorgcentrum De Biesdel - Velp op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken met de dokter of ziekenhuis moet je zelf regelen of met de familie. Helaas is er hier maar 1 vrijwilliger die je dan kan begeleiden, dus dat is erg moeilijk. Wel zijn er genoeg vrijwilligers bij de activiteiten. Ik woon hier heel erg prettig, maar de medewerkers hebben maar weinig tijd. Wat ze moeten doen, doen ze, maar voor een praatje is geen of weinig tijd. Dat is heel erg jammer en komt natuurlijk door de bezuinigingen. Ik kan zelf aangeven of ik hulp nodig heb bij het douchen en aankleden. Als er een activiteit is, wordt dat even gezegd en kan je je aanmelden. Ik doe graag mee met bloemschikken. Het warme eten vindt plaats in het restaurant en van tevoren kan je je menu uitkiezen. Ik ben zeer tevreden met mijn kamer en aparte slaapkamer. Groot genoeg en met een klein keukentje. Er heerst hier een hele prettige sfeer en het is net een familie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Innoforte, Woon- en Zorgcentrum De Biesdel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.